Smågodis

onsdag 13 augusti 2008 1 kommentarer

Ulrika B - Jag har köpt en ny Tv!

Mats - Vad blev det då?

Ulrika B - Den är svart!

Kommentar överflödig!!! :-)

-------------------------------------------------------

Jens - Vänta lyssna på den här (Förbrilt pillandes på sin nya Iphone)

Jens - Vänta inte den, det var fel! (Förbrilt pillandes på sin nya Iphone)

Nytt ljudspår ( Mats och Heléne i spänd förväntan)

Jens - Vänta inte den, det var fel! (Förbrilt pillandes på sin nya Iphone)

Nytt ljudspår ( Heléne småfnittrandes )

Jens - Vänta inte den, det var fel! (Förbrilt pillandes på sin nya Iphone)

Nytt Ljudspår (Heléne skrattades efter grimas från Matte)

Jens - Vänta den här är det, nä det var fel! (Förbrilt pillandes på sin nya Iphone)

Nytt Ljudspår (Heléne gapflabbandes i 200db)

Jens förlägen

Jens - Vänta nu nu den här är det, NÄÄÄ det var fel! (Förbrilt pillandes på sin nya Iphone)

Här ringer Jens Iphone så han blir tvungen att svara. jag fäller kommentaren -jasså det går att ringa med den oxå.. Vilken latjo lite grej.. Hoppas det är rätt nu då... ( Mats och Heléne som mälor av skratt)

Tack Jens... Jag kommer inte att köpa en Iphone.. Verkar krånglig!

------------------------------------------------------------------------

För att spinna vidare på Göstas synpunkt om medias "ickenyheter" och det jag kallar för utfyllnad, så har Aftonbladet informerat mig att Adrian Grenier är singel efter att ha gjort slut med Isabel Lucas..

Va bra... Då skall jag ta bort Isabel ur min telefonbok och ringa Adrian å kolla om det blir fest i helgen!!!

\ M

1 kommentarer: to “ Smågodis so far...