Blandade Småhopp

torsdag 28 augusti 2008 0 kommentarer

Hört i gymmet

"Mackan" Hellgren   - Hade jag inte haft hockeyröv så skulle jag blivit gymnast!

Bra att veta att det är just röven som påverkar val av idrott..

För att fortsätta på rövspåret så konstaterade Boson i enlighet med den store Platon att  - Det är bättre med en ren pojkstjärt än ett smutsigt kvinnosköte.!

Jag förstår varför Mats-Olov backade upp mot väggen i gymmet när Boson drog förbi.. 

Flest frivarv i rondellen vid Max är 79 st..  Tydligen var Polisens kommentar..  - 1 varv är ok.. Möjligen 2 om man inte är från stan.. 79 är gränsfall till omhändertagande..

Får se om jag blir uttråkad på alla möten nån dag..  Då ska jag fan sätta nytt varvrekord..

----------------------------------------------------------------------------------

Möteshysterin kan vara kul om man bara vet hur man utnyttjar den.. LingLing har skrivit en av de bättre minnesanteckningarna jag läst och dessutom så roade den mig både till innehåll som val av typsnitt.

Skrivet med Comic Sans MS strl 22

"KA projektet fortsätter fram tom 20080904 under nuvarande namn. Efter detta kommer arbetet att fortsätta under hemligt namn…"

Måste man ha ett namn??

"Mats Berg(h) återberättade kort (för att vara Mats) ”Workshopen” som Boson genomförde med Windows server gruppen gällande platåplan FRANS."

Vet inte vad han far efter???  Pratar jag mycket ?

"Många vill vara med och planera den kommande enhetsresan som skall genomföras i oktober. Gruppen bestämmer att genomföra en demokratisk röstning. Röstningen är otroligt jämn men när Anders läser namnet på den sista lappen står det klart att Mats Berg(h) är den lycklige"  

Kan väl säga att det pekades med hela handen! Military style..

----------------------------------------------------------------------------------

Höjden av lycka

Joela har lekt med Mats bollar utan lov.. Men hon tyckte att det var kul ialla fall..

Jörgen tyckte inte att det var lika kul, utan skulle ta ett snack med skyddsombudet!  - för någon kunde ju trampa på bollarna och göra sig illa!   Han lade dem försiktigt på plats å sa att där skulle de ligga..

Åhman har slagit på Mats bollar.. Men det gick inte så bra..  Det är synd om Åhman för han har "ticks" i högerarmen..  Och han har svårt att bestämma sig om han skall slå från höger eller vänster..

Tycker mest synd om mig..  Det är faktiskt mina bollar och jag behöver dem till min träning..  Men nån sympati lär man juh inte få!

\\ M

0 kommentarer: to “ Blandade Småhopp so far...