No Comments

tisdag 19 augusti 2008 0 kommentarer

Åman tycker att jag är en idiot som bloggar.. Jag tycker inte att Åman är en idiot... Det är en kul och trevlig kille, och dessutom så skriver jag inte blogg för honom utan för mig.. Och den som vill får läsa och kommentera.. Eller inte om man vill så..

Blev omblåst 300 meter före en flaggvakt för vägarbete på vägen hem idag.. Det hade varit nersatt till 50km/h de sista två kilometrarna, och det satt vägarbetsskyltar var 100:e meter.. STORA SKYLTAR... Det tog stopp på flaggvakten och den mötande karavanen med lastbilar.. MatsRonny önskade att bilisten skulle chansa på att vinna ett ev "chicken race" med timmerlastbilen.. Men bilisten fegade ur.. men "tjänade" i alla fall två bilar och var exakt 15 sekunder för oss in i Falun 32 km senare.. Behöver inte kommentera könet på bilisten...

Skrev ett inlägg tidigare idag med en massa nonsens och döpte detta till Rated-R.. Å gissa om jag fick träffar från andra länder direkt.. Konstigt vad lite text syftande till inslag av sex kan göra för att väcka nyfikenheten hos folk.. Man behöver inte kommentera det heller..

Nu är det dax för att nanna kudden.. Åsa sa godnatt för 30 sek sen... Nu kör hon såg så att hela Hosjö hör.. Å så säger de att tjejer inte snarkar eller fiser.. No Comments!

\\ M

0 kommentarer: to “ No Comments so far...