Skolk

fredag 29 augusti 2008 0 kommentarer

Bedriver lite aktiv skolkning och jag kan inte påstå att jag har speciellt dåligt samvete heller.. Det är nån form av utbildningsdag för hela verket och detta sker uppe på Läkerol Arena med ett antal seminarier på för och eftermiddag och detta avslutas sen med en stor fest på kvällen..

Problemet är att det inte finns nått krav mer än moraliskt att man skall gå på seminarierna och dessutom håller dessa inte den kvalite´som jag tycker att de borde.. de flesta är nog glada bara för att få glida runt lite och jag tror att fokus ligger på partyt senare i kväll.. Jag säger inget om det, det må vara upp till dem..

Fördelen med detta aktiva skolk är att jag hinner göra en massa som annars hade fått vänta tills senare..

Det kanske blir nåra varv i MAX rondellen !



\ M

0 kommentarer: to “ Skolk so far...