F´låt

fredag 15 augusti 2008 3 kommentarer

Det är fredag och dax att göra bokslut på veckan och säga förlåt för alla fel man gjort och alla människor man trampat på tårna.. plus lite annat oxå..

F´låt Görgen att jag inte kollade att det var jag som hade fikavecka och glömde fruktkorgen.. Jag har lagt in det i min kallender med påminnesle nu till nästa gång..  Sådet kommer inte att upprepas.. tror jag.

F´låt Ri C kard att jag stavat ditt namn som en kratta i inläggen och dessutom jämfört dig med Magnus.. Det kommer inte hända igen.. Men just glidarstilen är juh så förbaskat lik..

F´låt Skäggis att jag trodde att du hitta nått sällskap.. Men vi trivs som så bra med våran huskatt.. Så vi vill juh kolla vem som blir ny matte eller husse, och om de ger dig ordentligt med mat och dryck.

F´låt Åsa att jag råkade f... under ditt täcke.. Du märkte inget och den var som jag tyckte, både ljud och luktfri.. Så jag vill benämna den som grön Bergvärme.. Kanske till och med Svanen märkt..

F´låt Ulrika att jag återfallit till att kallade dig för "Majsan" men jag tycker det passar så bra, och jag är glad att det bara är jag som får.. Dessutom så är det bättre än gamla faster eller B***H

F´låt Anders B att jag rackat ner på din bil, den är jättefin men går som sådär när det snöar..  Dessutom så vet jag att du inte tycker om att köra så fort så du behöver nog inte just den bilen.. Det såg även damen i vita Golfen som körde om oss på motorvägen. 

F´låt Heléne att jag sa att det var 200db på ditt skratt... Men jag tror inte du har hört hur högt och hjärtligt du skrattar.. Som sagt vaktmästarna har bytt rutor i mitt och Magnus rum nu.. Så jag ser bara fram emot nästa gång du glädjer oss med ditt skratt.. 

F´låt Marcus att pappa sa att du var klen..  Men det återstår minst ett par gånger till att klippa gräset.. Då ska du få använda den vanliga "handjagaren" så att du bygger på dig lite..

F´låt Kommunikationsgruppen att min Linux klient hade lämnat konstiga spår i er brandvägg.. Men portscanna min egna ADSL router är väl att ta i..  Jag vet väl vad som är öppet eller inte.. Annars så skall jag nog köra grävskopa i stället eller jobba på tryckeri..

F´låt Masse att jag inte bara lyssnar på R n B och Schlager... Det blir lätt så när man umgås med Hockeyungdomar..

F´låt Peter att jag kissat i din brevlåda..  Kunde inte motså frestelsen.. Dessutom så tror jag gruset i botten fungrar som kattsand.. Bara att byta.

F´låt Beonce och Shakira för de syndiga tankarna..  Jag är en svag människa.

F´låt Gösta att jag inte varit och hälsat på på länge.. Men nu har ni juh fixat både ett träd och en kompis till mig, så nu kommer det att bli oftare jag kommer förbi..

F´låt Anna för att du fick träffa MR..   Han är en idiot och jag skall se till att han får en biljett till Guantanamo.. Enkel!

F´låt Mikaela att jag tuggade på ditt hår, men blåbär och vaniljsmak är mina favvisar så jag kunde inte låta bli..

F´låt Calle att jag blev hungrig när jag såg era får..  Men det var Annas fel för hon började prata om fioler, racks och stek... Så ge dem gärna mer ekollon så blir de fina i sm..en  Eh ja menar ullen.

Så nu tror jag att jag fått med alla och jag kan kännna frid över helgen.. Men man vet aldrig när det är dax för nästa avbön..

En som inte skall be om ursäkt är Ara.. Strongt gjort!

Forgiveness is like sunshine after a rainy day

\\ Fader Berg

3 kommentarer: to “ F´låt so far...