Inte skämmas

torsdag 7 augusti 2008 0 kommentarer

Jag har läst en hel del andra bloggar och insett att folk generellt stavar som krattor. Vet inte om det beror på att man skall vara så snabb som möjligt eller om man tappar bort och lägger till bokstäver samtidigt som man skriver. Ulrika och jag har dessutom reflekterat att vi är som värst när vi använder oss IM program typ Messenger eller ICQ. Där kan det verkligen uppdagas både knasig stavning som mysko förkortningar.

Så jag tror inte jag behöver skämmas om jag har knasfel vid användandet av böjningsformer som Plurum och Insvamperfekt...

Jodå jag hade helt rätt.. Duracellkaninen sov i sina hockeybyxor.. Han skämdes inte för det. Dock blev det nog varmt, för i morse så låg dem vid sidan av sängen..

\\ Strindberg

0 kommentarer: to “ Inte skämmas so far...