Rated R

tisdag 19 augusti 2008 0 kommentarer

Fredrik A gör tydligen den bästa elefanten enligt utsago från fru Aldén.. Jag frågade om det var längden på snabeln eller själva inlevelsen.. Svaret jag fick var att barnen tyckte han var bäst.. Jag vet inte riktigt hur jag skall ställa mig till det, men jag vet själv vad jag tyckte första gången någon visade mig elefanten!

Masse tror jag skulle göra en bra elefant.. Robust och riktigt ståtlig.. Ja ett riktigt bra nordiskt exemplar.. Lobe skulle vara en annan bra elefant.. fast han är mer som de sydafrikanska med mörk hy och mer långsmal i själva kroppen..   Fredrik J skulle oxå vara en mycket bra elefant.. Men han sprutar ner saker så förbannat och jag vet inte om barnen uppskattar det..  Fredriks stereo kommer aldrig att hämta sig från den Gin o Tonic han duschade den med..

Jag tror jag skall låta de Aldénska barnen få avgöra vem som gör den bästa Dumbon..

Magnus kom precis till jobbet och förklarade att att hans sambo hade rättat till svanskotan hos naprapaten.. Hon hade förklarat detta med ett leende för Magnus..  Och Magnus leende var ännu större när han berätta för mig..  Jag vet inte vad han tror eller förväntar sig...   Men han får väl svaret nästa gång han ska till naprapaten!

Näe nu är det dax för lite allvar.. Jag skall låssas jobba en stund

\\ Ron J

0 kommentarer: to “ Rated R so far...