Bra betyg

torsdag 6 november 2008 0 kommentarer

"Duracellkaninen" sköter sig exemplariskt och han har betyg som gör föräldrarna glada och stolta.. Blir nog de nya hockeyhandskarna han önskar.. 

Mackan A-Pojk

Lajnus är bäst på att få mamma att skratta och vara glad när hon är trött på grund av jobbet..  Han skall nog få sina trummor eller hockeyklubban han önskar..

Linus P98

Jag har fått toppbetyg av Fru B.. Med omdömmet att jag är hennes älsklingsmänniska.. Hoppas att jag får det jag önskar..

skanna0001 

En ny tv och ny hemmabio-anläggning...

----------------------------------------------------------------------------------

"Majsan" försöker samla betygspoäng så hon går från kvalificerad häxa till certifierad..  Hon tjatar fortfarande om Golfskorna.. Fru B har förlåtit och godkänt inköpet efter det att jag bytt däck och lagat god mat åt henne, så jag vet inte vad "Majsan" stimmar om.

Och jag hävdar med en dåres envishet att ibland är det lättare att få förlåtelse än tillåtelse.. 

\ Grand Mage Matte

0 kommentarer: to “ Bra betyg so far...