Reservbock

torsdag 6 november 2008 0 kommentarer

Man har tagit beslut på att inte impregnera Julbocken i Gävle i år då den blir dassig i färgen och väldigt blöt eller som Aftonbladet skriver.. "-De senaste åren har han sett ut som en dränkt, mörkbrun terrier". Dessutom så kommer man inte att ha en reservbock, utan brinner den upp så är det så..

Jag var på "candy-mission" med "Hungran" när detta proklamerades på bilradion.. Anmälde mig direkt som reservbock då jag inte blir dassig i färgen eller blöt, och jag är vaccinerad.. Dessutom är jag bra på skälla och köra "the doggy-st..." på tal om terrier..

"Hungran" gav mig en lektion i hur man kollar om det finns antispinn och ABS på Statliga Kartverkets sprit-Saab.. Den kör nu mer oxå på dubbfria däck efter den förevisningen.. Hon är en av få av det andra könet som verkligen kör bil.. Ibland lite våldsamt och ibland lite vilt.. Men det tycker vi om..

Hon gav även manssläktet själaro angående om längden är viktig eller inte.. Kassörskan på Willy´s frågar om hon vill ha den korta eller den långa varianten varvid "Hungran" svarar rappt..

-Den hårda!

Att det rörde sig om cigaretter är helt oväsentligt, jag missonerar nu budskapet över världen..

Fick även en kram av "Hungran" för tiokronan som användes till shoppingvagnen.. Skall sluta lägga mina tiokronor i bilen!

\ Snoop Dog

0 kommentarer: to “ Reservbock so far...