Nu är det gjort

onsdag 26 november 2008 0 kommentarer

Äntligen är det dax..  Resan till min bästaste bästis är bokad och betald..  Jag kommer att fira Lucia nere i Helsingborg med omnejd och jag längtar nå grymt.. Jag vet vad som väntar i form av mat och mys så detta blir en form av julklapp för mig och min vän..

Här kommer ett urval av bilder hur det kan se ut när vi umgås...

DSC00223   Helgrillad Oxfile med svampsås och klyftpotatis..

DSC00229 Entrecote med bakad potatis och kryddsmör..

DSC00245 Toast Skagen med en kall Blå..

DSC00247 Miljöerna vi äter i brukar oxå hålla hög klass..

DSC00314 Efterrätter som heter duga..

DSC00243 Samt dryck för Gudar..DSC00244

Nu blev jag både hungrig och törstig och det är inte konstigt att man väger in på 0,1 ton.. 

Längtar!

\ M

0 kommentarer: to “ Nu är det gjort so far...