Effektiv

måndag 3 november 2008 0 kommentarer

Måste erkänna att helgen har varit mycket bra och det har resulterat i att jag vaknade och kände mig utsövd för första gången på länge..

Lördagsmiddagen  blev lyckad och kvällen forsatte i samma spår där vi gamlingar fick oss en lektion hur man effektivast spelar gitarr eller framför en rallybil.. Linus förnedrade oss i Guitar Hero genom att visa hur man får 96% på expert och dessutom låna ut gitarren till oss medans han spelade med den vanliga handkontrollen..  Han kommer att få lägga mer tid på studier och städning nu eftersom han är expert på PS2:an..

Marcus den glada 14åringen visade hur man framför en rallybil och jag kan väl tillskriva en del av hans framgång att vi stora inte riktigt följde regeln om att inte dricka rusdrycker och köra bil..  Kan väl säga som så att man gick fram som en skogmaskin med rallybilen och det är tur att den ser ny och fräsh ut vid nästa start..

Söndagen gav tid till att ett tredje försök att få av Åsa´s däck genomfördes.. Som tur är har jag en mycket bra granne i form av Rolf.. Rolf han har alla prylar man behöver och detta gjorde det  till slut möjligt att få på vintersulorna..  Jag tror inte att min uppvisade effektivitet kommer ge mig plats i nått formel 1 stall iaf...

På kvällen så var vi grabbar och såg 007 och jag måste hålla med Fredrik Virtanen..  Daniel Craig har tagit Bond till en ny nivå avsende effektivitet och jag är glad att man skippat "komedi" delen av det hela.. Folk måste förstå att han är en råbarkad maskin och han är skapt till att vara effektiv och inte rolig..

Virtanen om Craig på första plats som Bond: "Daniel Craig. Förlåt, alla vuxna. 00-talets James Bond krossar allt motstånd. Daniel Craig är vackrast, hetast, hårdast och kallast; med en maskins kropp, stål i blick, ångest i hjärtat och psykopatens beräknande hjärna. En mästare. En sexbomb. En konung." Och han tillägger på slutet.. Jag skulle ligga med Daniel Craig vilken minut som helst

Nja jag låter det sista stå för Fredrik.. Själv nöjer jag mig med att titta på bond-brudarna..

----------------------------------------------------------------------------------

Chefen myntade idag ett uttryck för att visa sin effektivitet.. "-jag skrev detta dokument under tre kvällar en mörk natt"   Hmm Han har kommit på nått sätt att komprimera tiden och jag skall försöka ge mig på att lura av honom hemligheten...

\ M

0 kommentarer: to “ Effektiv so far...