Fler funderingar

tisdag 4 november 2008 0 kommentarer

Varför sitter jag igen och bloggar i bilen?

Varför tål inte människor att höra sanningen när de vill att man talar sanning?

Varför vill folk inte ta ansvar för saker? men ändå har de synpunkter på allting och kräver högre lön?

Varför törs ingen bestämma?

Varför är Beonce och Shakira i mina drömmar? Jag är för fluffig för dem..

Varför köpte jag en ny kudde till fru B när hon ändå lämnar den i soffan?

Varför läser folk allt nonsens som jag skriver? Och varför kommenterar de bara när man skriver om sex eller utmanar?

Varför är HOF probably the best ...  ?

Varför har jag åkband men ingen nöjespark?

Varför är Hofors ett svart hål vad avser radio, tele och data?

Varför måste jag steka allt kött?

Varför blir vissa killar så hemskt sjuka av en förkylning? De måste vara av en klenare stam än oss andra män?

Varför äter 3G kortet upp allt batteri i datan? Finns det portabla kärnkraftverk?

Varför är det alltid snorhalt över ryggen?

Är jag hemma nu?

Tydligen!

\ M

0 kommentarer: to “ Fler funderingar so far...