Helt sjukt

måndag 1 september 2008 0 kommentarer

Det är helt sjukt att upptäcka att jag har skrivit mer text på en och en halv månad än jag skrev under 13 år i skolan. Får se hur länge denna åkomma håller i sig, eller om jag hittar nått medikament som tar mig tillbaka till soffan..   Jag tippar på Carlsberg HOF och jag saknar min soffa.

Helt sjukt vad tiden går fort oxå.. Man märker helt plötsligt att det är höst och att det är mörkt redan vid 21 tiden samt att man inte kan gå ut naken till brevlådan och hämta tidningen..  Fast det kanske är bra att det är kallt så ser inte grannarna att man är naken.. de ser bara en hudfärgad kroppsstrumpa..

Dessutom så är det många som går runt och småhostar och snörvlar nått alldeles förskräckligt.. Ett bevis på att jobbet är igång och barnen har börjat dra hem diverse konstiga saker från skola och dagis..  Det är helt sjukt va dålig man kan bli av ett litet barn och jag lovar att har man dragit på sig nått sånt, så tar det evigheter innan man blir av med det.. I vissa fall så har man kvar det i över 30 år..

Vi har ett litet virus hemma hos oss.. Det kommer och går och vi har försökt med både bra kost och mycket sprit för att bli av med det.. Det konstiga är att just bra mat och mycket sprit har motsatt effekt, och verkar bara göra detta virus starkare och mer frekvent i sina besök.. Just det här är ett sånt där 30 årigt virus.. Enda effekten vi sett är en viss avmattning vid stora mängder intag av alkohol.. Samt att den har problem att framföra sin velociped mellan olika smitthärdar när den fått smaka medicinen..

Men det har gått så lång nu att familjen har acceptera att vara helt sjuka, och det är numer ett normaltillstånd hemma hos familjen Berg..  Å det är vi glada för..

"De sjuka har bara en önskan. De friska har många"

\\ Dr Berg

0 kommentarer: to “ Helt sjukt so far...