Hämnd

tisdag 23 september 2008 0 kommentarer

Efter att ha låtit den gamla toastolen dö en plågsam död i går kväll så har jag nu lugnat ner mig.. Men det tog bättre delen av natten för att komma ner i varv, och jag har nog snurrat, gnisslat tänder och snarkat mer än vad som är hälsosamt..

Dock verkar det som de andra toastolarna tar ur nån form av hämnd för de har nu djävlats, och det sista som hände var efter en behövlig dusch och grooming så skulle jag trimma klorna på fötterna... Givetvis så ville toastolen ha hämnd och svalde nagelklipparen.. Men jag var snabb som en kobra och stack ner handen i svalget på den och räddade den förskräkta lilla klipparen... Vilken hjälte man är!

Som info kan jag säga att det var den nya toan som är helt oanvänd och jag har tvättat mig och nagelklipparen ordentligt efter toabadet..

\ M

0 kommentarer: to “ Hämnd so far...