Attans

fredag 12 september 2008 0 kommentarer

Gräsklipparen är trasig minst 3 veckor till, jag tippar på 5 in alles! Dessutom så får han bara vila och det innebär att han kommer driva oss till vansinne.

Efter mätning inne på mottagningen så konstaterade vi att både jag och Mackan var "underlängd"..  Han för sin ålder och jag för min vikt!

Jag nästan rev en splajé med tillhörande sittbänk i väntrummet på ortopeden på grund av att den var trasig i takfästet.. Det var en del muntra miner när Marcus konstaterade att den inte pallade med en sån välbyggd kille som jag!

Nu kom fru Berg hem och så var den husfriden slut, jag åker säkert på en massa extra jobb.. Jag föreslog att vi skulle leka Kapten Zoom, men galaxer i mina braxer vad skäll jag fick!

Å "Jymden" det kan man juh se sig i stjärnorna om, tror ändå att det är fejk alltihop...

Trodde att TokTezz och FisherBoy hade bestämt att jag skulle få en ny bil när informationen på MSN löd..  - Nu är det bestämt  Agnes skall..  Å då trodde jag att det var ett syskon till på G! Men näe då de är nöjda med 2...   an. Gymnast tror jag att det var hon inte skulle bli i alla fall, men jag är mest besviken för bilens skull.. 

Maggie lyckades med en rejäl försovning och jag tror det beror på för sen sänggång och även här är nån form av gymnastik inblandad.. Stora Fristående programmet var det nog..  

Gymnastik

\\ Knut Kragballe

0 kommentarer: to “ Attans so far...