Hjärnspöken

tisdag 23 september 2008 0 kommentarer

Hehe.. Man har börjat krypa under skinnet på folk.. Men det är väldigt få som lämnar några kommentarer som man kan hugga på..

Dagens bästa:  Det heter inte FRA, han heter MB...och hör ALLT!!

----------------------------------------------------------------------------------

Nästa som jag satte griller i huvet på var Gebauer den yngre när han försökte få parkeringsautomaten vid Systembolaget att ge tillbaka en stulen slant.. Han gick lös på den på samma sätt som min toalett fick sig en omgång igår..  -Men Tobbe.. -Du väger för lätt och är för snäll.. Du skulle låtit 0.1 ton Berg skicka på den en smäll då hade det funkat!

----------------------------------------------------------------------------------

Och här är killen som har samma problem som jag.. En understimulerad fru som ger en hjärnspöken.. Och jag och min fru är inte riktigt överens om hur man skall stimuleras heller..

Här är väl årets kille med självdistans och humor??

Först kom denna Blocket-annons (hoppas den är kvar)

http://www.blocket.se/vi/17507094.htm?ca=23_3_s

Sen fick han bara mer att sälja....

http://www.blocket.se/vi/17815727.htm?ca=23_3_s

 

\ M

0 kommentarer: to “ Hjärnspöken so far...