TGIF

fredag 12 september 2008 0 kommentarer

Äntligen fredag och det känns som det är behövligt med lite helg. Veckan har pendlat mellan sådär och skit, men som sagt det är mest I-landsproblem och då ska man inte klaga, men man får tycka..

Helgen kommer gå åt till att göra höst på Hosjöstrand 137 och det innefattar rensning av hängrännor och undanplockning i garaget för att kunna ställa in min monstergrill. Gräsklipparen är ju trasig så jag får vänta tills efter läkarbesöket idag innan jag får veta när han kan klippa för sista gången innan vintern. Buskar skall trimmas och beskäras och då menar jag inte intimit eller brasilianskt. Men vi borde göra som Roarv och klippa häcken rejält, borde kanske höra av mig till Sanna K för hon kan klippa häckar rejält, och hennes är snygg dessutom..  F´låt Shakira och Beyonce nu var vi där igen!

Försökte precis låna ut min familj till Masse i 6 månader men han avböjde med ett vänligt men bestämt - Nej tack du det är bra...

Så för att boosta mattepatte så får ni gärna skriva en snäll kommentar.. Så orkar jag kanske med helgen oxå..

\\ M

0 kommentarer: to “ TGIF so far...