1.32.4 Silverstone M Schumacher

tisdag 16 september 2008 0 kommentarer

Morgonen började med ett litet race i den gröna bilen och bakom ratten satt rally Sarge. Kan säga att den skopan skäll han fick av frun efter att ha tangerat dikesrenen på motsatt sida var inte att leka med.. Man försökte lätta upp stämmningen lite och det höll i sig till strax före Storvik, sen kom en till våldsam omkörning och den efterföljade kommentaren från undertecknad resulterade att även jag fick mig en avhyvling.. Jag som inte har gjort något!!!

Dagen har bedrivits på diverse seminarier om allt i från virtualisering till att jag har förstått att jag bara är en teknologisk emigrant, mao har våra barn ett rejält försprång vad avser att förstå hur man utnyttjar tekniken... Jo tack! Jag hade inte behövt ett seminarie som förklarar det, utan det har jag vetat sen den dagen jag har fått pisk i vart enda spel på playstation, plus att jag inte förstått vad de skickar till mig genom sms.. CU Gr8 Noob

Nä det bästa med dagen var att jag har fått bekräftat att jag är lugn och sansad i trafiken och att jag kan planera och köra på ett ekonomiskt och säkert sätt.... I HELVETE HELLER !!!

Jag har fått piska skiten ur HP:s F1 simulator och det dessutom iförd skjorta, kavaj och lågskor.. Sug på den Hamilton!! Och efter att ha lugnat nerverna med lite mod på flaska så blev sluttiden 1.32.46, och det är inte så långt efter banrekordet på Silverstone med 1:18.739 från 2004..

Fast då hade Schumi bättre skor, mindre vikt i bilen som straff, och definitivt inte ett par pilsner under västen...

\\ Mats Schumacher

0 kommentarer: to “ 1.32.4 Silverstone M Schumacher so far...