Bara så att jag vet

lördag 6 september 2008 2 kommentarer

Aftonbladet denna tidningars tidning.. Som ger oss alla sanningar och tips om hur vi och vår värld är.. Och hur vi bör vara..

Jag är lite orolig om hur höstens sexliv kommer att te sig och fick givetvis svaret i Aftonbladet...

SEXASTRO

TVILLINGARNA

22 maj - 21 juni
Du har tur i kärlek under större delen av den här hösten. (Jag är gift så den turen är slut.. Åkturerna är oxå slut.. Är lite som Fuglesang.. Man blir lovad men hon säger inte vilket år man får åka) Bäst blir september men det finns gott om guldkorn längre fram också. (Jag är i Klondyke.. Alla berättar hur bra det är, men jag hittar inga guldkorn.. Hur mycket jag än jobbar och vaskar.. Vaskar är väl tvätta på Danska?) Det finns utrymme för långsiktiga känslor, djup kärlek och gemenskap – men det handlar mer om sex, passion och livslust (Här är det mycket konstiga ord som jag inte känner igen.. Måste googla lite tror jag). Har du inte en fast partner redan så föredrar du att pröva dig fram snarare än att satsa på en specifik ( Jag får helt enkelt byta hand mao.. Kanske sitta på den så den domnar bort ). Att flirta och experimentera lite känns väldigt naturligt för dig just nu. (Flirta funkar.. Kemilådan har jag fortfarnde problem att läsa instruktionsboken till.. Får nog fråga min bror Dr Berg.. Han brukar vara bra på experiment)Dessutom blir det gott om nöjen under hösten och du träffar många spännande människor (Måste jag lära känna fler dårar än de som jag redan är bekant med?). En del av dem kan utvecklas till vänner, andra till något mer intimt än så. (Intimt är det att erbjuda grannfrun Ewa tvålning på ryggen när hon lånar vår dusch? ) Chansen att du hittar en sann kärlek är också stor men det kommer troligen att ta tid innan du upptäcker detta. (Inte en chans.. Jag vet precis vad min sanna kärlek är och det tog inte lång tid att upptäcka... Carlsberg doesn´t make love.. But if they did it it would probably be the best love in the world...)

Bästa raggstället: På gym. (Jag är djävligt sexig i cyklebyxor.. Not!.. Hårde Harald har oxå köpt ett par nu)

Extra charmpoäng: Ett gott humör. (Hjälper inte alltid.. Ulla-Beth är obeveklig och ett gott humör gör ingen skillnad, för man har alltid gjort fel i hennes ögon)

Du är sexigast: 9/10, 18/10, 6/11 (Inlagt i Outlook och utdelad som publik på jobbet)

Fina kärleksdatum: 12/9, 21/9, 14/11 (Berättat för Åsa.. Men hon sa att det kommer fler år med samma datum)

Bästa matchningarna: Våg, Skytt (Vågen kan fara åt helvete, för den visar fel enligt mig.. Å nå skjuta av blire aldrigheller så det går oxå bort.. Jag passar absolut bäst med min soffa.. Och det är en Vreta från IKEA)

Skönt med vägledning faktiskt.. Har dessutom blivit lovad Date med frun i kväll.. Man vet aldrig var det tar vägen..

"To boldly go where no man has gone before"

\\ James T Kirk

2 kommentarer: to “ Bara så att jag vet so far...