Sex

torsdag 18 september 2008 0 kommentarer

Måste spinna vidare på diskussionsämnet som uppstod i morgonens MixMegapol när Martin Stenmarks sambo hade fått frågan om det skulle bli ligga om han skruvade ihop det sista på sängen.. Hade för mig att det är olagligt i Sverige att handla med sex och det är ju en form av köp.. För det krävs juh alltid en motprestation!

Här tror jag att det täckta könet har gjort en liten miss i sitt sätt att tänka.. Det är inte en tjänst som vi köper utan det är en naturlig drift som vi lever med, precis som att försöka få mat till bordet genom att jaga och fiska.. Och det funkar inte med hot eller bestraffningar, för logiken går lixom inte ihop att undanhålla nåt som vi fixar ändå.. Och dessutom bara klaga på att vi är enkelspåriga och att det ända vi tänker på är sex... Öööööö helt fel!! Vi tänker på massor av saker.. Typ

dsc_0390

dsc_0386

dsc_0389

Som sagt finns det en massa annat som upptar våra tankar, och det att vi skulle bli sexstraffade för att vi gör nått fel bekommer i alla fall inte mig.. För man kan inte bli berövad nått som man inte har eller inte kan lösa ändå... Nu vet jag att det är en hel del som tycker att jag är ute och cyklar och det får man tycka.. Det är allas rätt. Men erkänn att det låter fånigt ner tjejer säger - Gör du inte det eller åker du iväg med polarna så blir det inget sex på si eller så lång tid!

Jag säger bara ge upp!! Förstå att vi byter ut sexet när som helst mot lite lugn och ro och slippa allt tjat om renoveringar och så, samt möjligheten att se en bra fotbollsmatch eller dyligt.. Och här måste jag ta ett exempel på ett sånt nödrop..

Detta är från min extra frus man som bara önskar att han får göra det han tycker är roligast..

"Hmm, FisherBoy.. Man får ju aldrig fiska nu för tiden. Skulle inte din andra eller tredje eller vad det nu var fru och min enda och hennes barn kunna vara hos dig en helg så jag skulle få fiska lite?"

Klart man ställer upp! Dock har jag vissa krav och jag vet inte om FisherBoy´s fru tillika min tredjefru ställer upp på dessa.. För det innebär att hon kommer att bo i en Ishall tillsammans med min fru och mina barn, och jag skulle vara med FisherBoy och göra det vi tycker är kul..

För oavsett om vi är hemma eller å fiskar så blir det ingen ny tjänstebil eller resa till "jymden" för mig,så då är det fiska som gäller..

Tror jag skall sexvägra mig till en ny hemmabio.. Det måste bara funka!

\\ M

0 kommentarer: to “ Sex so far...