Fruar

måndag 22 september 2008 0 kommentarer

Bara för att visa hur man håller koll på mina förehavanden och att mina extrafruars män har accepterat att deras fruar har mig under tukt och förmaning.. Jag måste nog utse en som är chef.. Jag har redan skylten!

DSC00289

Jag tror det lutar åt "Blixten" för hon höll mig hårt i örat hela gårdagen.. Även FisherBoy hade blivit tagen i örat efter en liten vidlyftigare afterwork än menat.. Men han har mina fulla sympatier.. Jag vet hur min extrafru kan var när hon sätter den sidan till..

FisherBoy och TokTezz

Fredrik säger:
Var på 9.an idag..
Thezz säger:
ok
Thezz säger:
hände det något kul
Fredrik säger:
Fluffen åt rå fisk..
Thezz säger:
ah. gott...pratade du med honom
Thezz säger:
han var ju bakis idag
Fredrik säger:
Nix, han var upptagen med kön..
Thezz säger:
ojdå, det lät spännande
Fredrik säger:
Tyckte det såg ganska småskalit ut men det vet kanske du som en av fruarna mer om...

Matte och TokTezz


Thezz säger:
något du vill kommentera
Thezz säger:
Matte@Lantmäteriet säger:
Är inte riktigt med men..
Matte@Lantmäteriet säger:
Var det kön som varsmåskalig eller var jag småskakig
Thezz säger:
han skrev ett förtydligande då han insåg att man kunde missuppfatta saker kring ditt kön

Matte och FisherBoy

Matte@Lantmäteriet säger:
hehe
Fredrik säger:
Nejdå, du stod i kön så jag ville inte störa.
Matte@Lantmäteriet säger:
Aha
Fredrik säger:
Du såg lite bakis ut..
Matte@Lantmäteriet säger:
Japps..
Matte@Lantmäteriet säger:
har hon skvallrat
Fredrik säger:
Varan fru, nej då..
Fredrik säger:
Våran

Min tredje extrafru har en låg profil då hon har haft förmågan att bli stoppad ett antal gånger av lagens långa arm.. Så många gånger så till sist så erbjöd jag mig att blåsa i hennes ställe.. Polisan avböjde och tog det med att skratt.. Tydligen är det bara föraren så får blåsa..

DSC00294 DSC00295

Tur för Titti det!

\ M

0 kommentarer: to “ Fruar so far...