Avbön

fredag 5 september 2008 0 kommentarer

Det är tre veckor sen den senaste "bikten" och det är dax att lätta sitt tyngda samvete något.. 

Sorry Maggan för att jag gjorde det "stora" i Bidén, men det var ju så välgrundat med papper..

Sorry "Hungran" för att jag inte tycker synd om dig när du är förkyld..men du följde inte mina tre uppmaningar, åsså är du tjej.. så en förkylning är ingenting att yla över.. prova att föda barn ska du se..

Sorry Tess för att jag trackade dig när du gick från vårt förvaltningsmöte för att "fika"..  Fast du påstod att vårdcentralen skulle ringa..  Man kan inte skylla kaffesuget på ungarna..

Sorry UmweltsPolizei Stahl för att jag kastade min pappersbehållare för soppan i bränbart och inte i pappersåtervinningen..  Tror inte att 9 miljoner gör nån skillnad när 6,5 miljarder skiter i vilket.. 

Sorry LingLing att hämnden för Pastavagnen på blocket blev ett medlemsskap på QX som nyfiken transa..  Men jag tror du passar i klänning..

Sorry Shakira och Beyoncé..  Kan inte hjälpa det...

Sorry Humlan och idioten..  Men ni fattar inte hur bra namnet passar in..

Sorry Boberg Dä för att jag oxå skrattade inombords för skitutslaget på 15 hålet.. Men det gjorde att jag kunde slappna av och det kommer bli gott med en pilsner..

Sorry Titti för den uteblivna sympatin igår..  Men ger man ingen så får man ingen..  Å det är faktiskt jättesynd om mig...  Ofta..

Sorry Majsan att jag är en drygpropp.. Jag vill bara att du skall må bra..  Å jag tycker man kan göra roligare saker med 5 papp än lackera om en bildörr..

Sorry Rickardo att jag använder dina golfklubbor till att vinterstötta alla våra buskar och träd..  Men djävlas man med MatsRonny så får man betala priset..

Sorry Boberg Dy för regndansen..  Men jag är så sugen att få följa med ut på golfrundor, så besvikelsen blev för stor...  Det lät verkligen som du stod i duschen när vi prata i telefon..  Å det regnar fasen fortfarande.

Sorry Vägverket att jag skrek åt er att ni alla är idioter.. Men min bil är mer brun än blå efter all skitsand ni vräkt ut på Gävlevägen..

Sorry Fru Berg att jag sover med bettskena och är döv.. Jag kommer fortsättningsvis sova med "Mackans" hockeyhjälm på oxå.. Så behöver du inte oroa dig när du råkar armbåga mig..

Sorry Carlsberg att jag har svikit vårat avtal.. Men jag lovar att bättra mig..

Sorry allihop att jag stavar och meningsbygger som en kratta.. men har man en tippsrad som betyg så blir det inte bättre..

Jag har säkert missa en hel del som borde få en ursäkt.. Men sorry för det oxå.. Kommer fler tillfällen med all säkerhet..

\ M

0 kommentarer: to “ Avbön so far...