Test FAILED !

tisdag 21 oktober 2008 3 kommentarer

Jag har bloggat tidigare om den grupp av idioter som förföljer mig när jag är ute och kör bil, och döm om min förvåning när vår största dagstidning sätter detta under lupp..   De har både frågat psykologer och dessutom skapat ett test för att se hur man reagerar när man blir trakaserad i trafiken..

Jag lyckades efter att moget övervägt varje svar komma upp till

30–44 Poäng
Du har gett dig in i en lönlös kamp med dina medtrafikanter. Du utsätter dig själv och andra för fara, skapar en otrevlig trafikmiljö och försämrar din egen hälsa. 
Fråga dig själv varför du alltid skyller på andra när det blir fel. Sök hjälp om du inte kan hantera problemet på egen hand.

Vilken djävla idiotisk test och alla som inte fattar hur man kör bil kan fara åt h... 

 

\\ RallyRonny

3 kommentarer: to “ Test FAILED ! so far...

  • Sofie 22 oktober 2008 kl. 12:06
     

    Jag har en stark känsla av att jag skulle få precis samma resultat som du. Saken är den att jag skiter fullständigt i om jag "utsätter mig själv och andra för fara, skapar en otrevlig trafikmiljö och försämrar min egen hälsa" - för jag mår fan bra av det.

  • Matte 22 oktober 2008 kl. 12:44
     

    AMEN på det syster, för jag mår fan oxå bra av det.. ;)

    \ M

  • Sakks 22 oktober 2008 kl. 12:53
     

    Jag tror på rådet du fikk. Sök hjälp!

    Alternativt drikk prit innan du sätter dig i pilen. Är man fuller så är man glader.