Ägd

onsdag 15 oktober 2008 2 kommentarer

Som sagt.. Jag är en träl och har inte mycket att säga till om, vilket följade konversation vittnar om.. 

Majsan säger:
i morgon ska du gymma
Majsan säger:
det har jag bestämt
Matte@Lantmäteriet säger:
Sen när har du bestämmande rätt över mig 
Majsan säger:
jag utsåg mig själv till det precis nu 
Matte@Lantmäteriet säger:
Vad grundar du det beslutet på 
Majsan säger:
att jag inte vill träna själv i mrg
Matte@Lantmäteriet säger:
Äre inte bättre att fråga snällt då
Matte@Lantmäteriet säger:
Tänk om jag blir tjurig och inte vill  
Majsan säger:
gör som jag säger och bråka inte
Majsan säger:
be snällt ?
Majsan säger:
skulle du veta vem jag är då
Matte@Lantmäteriet säger:
Förmodligen inte..  *Censur*   ;-)

\\ Kunta Kinte

2 kommentarer: to “ Ägd so far...