Dansband

måndag 6 oktober 2008 2 kommentarer

Helt otrolig att man skall längta till att få åka till Arvika, detta dansbandsnäste i det mörkaste av Värmland. Kaninen och jag skall dit och tälta i dagarna tre under självaste Arvikafestivalen och vi kommer förmoooodligen inte lyssna på nån dansbandsmusik över huvud taget. Vi kommer bara att inrikta oss på mode...

Ett av de största Live-akter som kan ses uppträda kommer till festivalen och jag har gett mig tusan på att vara där, så nu gäller det bara att investera i ett bra tält och se till att man får pass till hela festivalen..  Bandet vi skall se är givetvis Depeche Mode och jag lovar att det kommer att bli en magiskt bra spelning..

Nu skall jag sova och drömma om hur bra de var sist jag såg dem..

www.depechemode.com

\ M

2 kommentarer: to “ Dansband so far...