Mycket

onsdag 1 oktober 2008 0 kommentarer

Det är inte lätt att vara jag..  Skulle behöva komma på nått bra sätt att partikelförflytta mig och kanske även avla en lite dolly av mig själv. Vet inte om folk skulle palla med en till som prata lika mycket men Linus skulle bli glad, och han skulle slippa fälla kommentaren att han förmodligen kommer att glömma vad jag heter.

Hungran tog ut och rastade mig på lunchen runt Bolongerskogen.. Kallt var det, Långt var det, Trevligt var det.. Vi avhandlade lite tekniskt dravel och hon fick mig på bättre hummör än jag var innan vi gick ut..  Dessutom så prata hon med en katt fast jag trodde hon prata med mig..  - Hej din tjockis... Spring iväg för det behöver du..

Hygglo! Men hon sa att det var katten hon mena..

\\  Dolly

0 kommentarer: to “ Mycket so far...