O-illa

fredag 10 oktober 2008 0 kommentarer

Jag tycker genuint o-illa om min kollega på MåBättre, hon gör så att jag kommer att må bra i slutändan, men just nu så är hon inte en favvo. Jag håller fast vid att hon är direkt en avbild av ekorren "Hammy" i filmen "På andra sidan häcken". Den energin som hon har är inte av godo och tydligen är den boostad av energidryck..  Nooooo Gooood!

Jag tycker dessutom genuint o-illa om "Norrlänningens" iller till flickvän som igår utmanade en medelålders man till kamp. Han gjorde rätt som inte vek ner sig, men jag är förbannad på att han lånade min kropp för att genomföra passet. Det kommer ta två veckor för att återhämta sig och det behövdes ett antal öl för att återfå vätskebalansen..

DSC_0008

Jag tycker genuint o-illa om "Majsan" som hela passet flinade och undrade när min utlånade kropp skulle ge upp.. Som tur var så hade gubben som lånade min kropp låtit "Majsan" smaka på en Steven Segal och boxat henne på hakan med min underarm redan innan passet..  det kunnde hon gott ha för alla roade blickar..

Jag tycker genuint o-illa om att måsta idka trädgårdsarbete i morgon, men jag tror att det är sista chansen att få lufta min klubbor..

Sist men inte minst tycker jag o-illa om min stoppkloss i sängen..  Tur för henne att blondinen tagit död på kroppen som gubben lånade.. Annars hade jag oxå varit som "Hammy".     

\\ M

0 kommentarer: to “ O-illa so far...