Feedback

onsdag 22 oktober 2008 0 kommentarer

Skulle nog aldrig nämnt att jag tog testet.. Min fd konsultchef hade tydligen synpunkter på min bilkörning.. Hon har givetvis helt fel och jag har ingen förståelse varför en långtradare måste slicka mittlinjen i en uppförsbacke..

Kersti säger:
jag tror att du körde om mig strax före Hofors i går
Kersti säger:
Du kör som en tok
Kersti säger:
lova att du är försiktigare när det blir halkigt
Matte@Lantmäteriet säger: :-)
Matte@Lantmäteriet säger:
Japps
Kersti säger:
och håll dig på rätt sida spärrlinjerna
Kersti säger:
fast det bästa vore kanske om du bytte till en arbetsgivare i Falun
Matte@Lantmäteriet säger:
Ja men långtradadaren höll för långt åt vänster
Kersti säger:
och...

Sista frågan tydliggör att hon inte förstår bilkörnings innersta väsen...

\\ RallyRonny

0 kommentarer: to “ Feedback so far...