Welcome to the Hotel..

onsdag 21 januari 2009 0 kommentarer

Näe det är inte California även om jag trodde att det var en demon som drog förbi när "Scooby Doo" aka "Limam Dalton" kom hem från fritids..  Det var nått som morrade och gormade så jag var tvungen och se om det var mänskligt..  Eller om det var nått besatt över den lilla parveln..

Vi har än en gång tagit in på vårat favorithotell i Umeå och den helpension som hotellet erbjuder är av toppklass..  Och då kan man utstå små rödhåriga demoner som fräser när man pratar med dem.. Och det brukar oftast vara mer leenden och skratt än morr och fräs..

Morr och fräs var det på mamma Dalton under kvällens hockeymatch.. Jag har sällan skådat en mer hängiven supporter i fråga om inlevelse i matchen..  Är glad över mina 0,1ton som gjorde att jag kunde stå emot när hon försökte hjälpa spelarna på isen.. Men jag kommer nog ha träningsvärk i morgon för att ha spjärnat emot under 60 min hockey...

Morr och fräs är det oxå på grund av Dr Bergs magiska Chilli Con Carne och jag tror att hela min familj går under klassificeringen dödligt vapen nu..  Man ska inte låta min bror få tag i kemilådan för då vet man aldrig vad som händer.. Jag är rädd för att tapeterna kommer att rulla av väggen tills i morgon..

Tror det kommer bli en del morr och fräs på Fru B nu när jag lägger av en Bergvärmare under hennes täcke..  Jag kommer att skylla på Dr Berg´s mat och min svägerska som bjöd på hockeykaffe.. Eller att jag är besatt av Hotell Dalton´s små rödhåriga demoner och att det var de som morrade och fräste..

\ M

0 kommentarer: to “ Welcome to the Hotel.. so far...