The damn

tisdag 6 januari 2009 0 kommentarer

sucker..

Tycker vi inte om att köra..

Det är "kaninens" namn på dammsugaren.. Han vill inte dra den över golvet och jag förstår honom.. Det finns bättre saker att göra i sitt liv..

Började dagen med att konstatera att diskmaskinen gett upp och jag är glad att jag har ett bra avtal med reservdiskmaskinen... Hon sköter sig exemplariskt..  Dessutom så är hon mycket bättre på att kramas..  Även om jag har kramat den vita fyrkantiga ordentligt så vinner Fru B i längden...

Middag med orienterarfamiljen och det är skönt att se att även där så fungerar reservdiskmaskinen..  Hon gjorde ett bra jobb och betalningen var att få stryka mig på huvet.. Man får offra sig ibland för familjen..

Nu sitter vi uppkrupna i soffan och tittar på JVM och det är  en del hårda smällar och det finns en del hårda kommentarer i soffan.. Även om det kostar 20 armhävningar för att svära..

The damn canadian sucker...

Det var det värt..

\ M

0 kommentarer: to “ The damn so far...