Stoppklossen

måndag 12 januari 2009 0 kommentarer

är tillbaka efter en utflykt på övervåningen och en 11åring med för mycket tankar om sin farfars bortgång..  Hon har motat funderingar hos "Lajnus" och lämnat mig åt mitt öde övergiven i en stor säng..

För att inte trilla ur sängen på fel sida så fick jag ta en av de stora prydnadskuddarna som vi har i soffan och lägga den på klossens sida.. Hon skrattade när hon hittade kudden i sin säng i morse..

Trodde att klossar inte snarkade, men det gör dom.. i alla fall min! Dessutom avger hon värme så jag slipper ha en extra fleecefilt på mig för att inte frysa.. Dessutom så hävdar hon att hon numer oxå kan leverera Bergvärme eftersom hon har gift in sig i koncernen..

Hoppas att det är kontaktvärme hon kör med och inte luft/luft..

\ M

0 kommentarer: to “ Stoppklossen so far...