Latex

torsdag 8 januari 2009 0 kommentarer

och gummi..  Det är grejer det..

Tredjefrun hade köpt nån kul present idag och ville inte riktigt berätta över MSN vad det var.. Så min skruvade hjärna fick juh genast ihop att det var en försenad julklapp från "fisherboy" i form av en sexleksak..  Nått man kanske inte lägger under granen när man firar jul med svärmor och svärfar..   Men det visade sig att det inte alls var så kul som min hjärna sa att att det var..

Men efter att ha halkat in på detta spår så är det svårt att växla tillbaka till ett normalspår.. Och jag brukar som vissa påstår spåra ur rejält ibland.. Så vi fikat så togs min fundering upp och jag blev då varse att det var fler som hade sjuka hjärnor..  Higgsprodukternas fader och ordvrängandets mästare "El Bozono" trissade och jag hängde på när tredjefruns kompis "Örni" förklarade med ett glatt leende hur man kunde byta mella olika positioner..  Ja hon var rent av var villig att visa på stora konferencerummets bord hur man skulle göra.. Ja då höll även jag på att bryta ihop..  Sen att positionsbytet hade initialt att göra med styrketräning.. ja det brydde sig inte våra kommentarer eller min hjärna om..   Mycket underhållande iaf..

Glad som en lärka och med ett helt skruvat sinne efter dagen, kommer man hem inte ont anades om att man kommer bli utnyttjad.. fru B tycker nämligen att jag efter maten skall ikläda mig gummi eller latex beroende vad som faller mig i smaken..  Leendet börjar sakta sprida sig när jag till min bestörtning inser att det är handskar för att kunna diska som hon syftar på och inte nån grekisk sexguds outfit..

Sexmaskinen kommer att göra som diskmaskinen å visa felkod 30... Överinningskyddet har löst ut, så normal driftsfunktion kan inte uppnås..

Undrar om garantin gäller ?

;)

\ M

0 kommentarer: to “ Latex so far...