Smärtan kommer på lördag

torsdag 29 januari 2009 0 kommentarer

förmodligen vara så stor att jag blir sängliggande..  Jag har nu hängt på "Skäggis" och "BrottarBenny" när de kör sina styrkepass..  Ja "Skäggis" försöker iaf att hänga på "BrottarBenny" men det är helt kört kan jag säga.. 

Dagens pass var ett ganska tungt benpass och vi avslutade med att köra ett antal droppset i lårmaskinen..  Detta kommer att innebära att Zeb Macahan går snyggt i jämnförelse med mig..  Till detta skall man sen lägga att vi kört överkroppen de andra dagarna i denna veckan..  Så det blir nog till att ta några riktigt starka "trallala" piller på lördag så man blir "go och snöig" eller så får det bli en rejäl whiskey..

Är inbjuden att följa med "Skäggis" på en lågfärdsskridsko tur på Runn i morgon, men jag vet inte om mina vedträn till lår kommer att palla att misshandlas ytterligare..  Det kommer att krävas en hel del djupmassage av Fru B på mina ben för att jag skall kunna gå alla ärenden åt henne..   Smärtsamt men sant!

Smärtan vill inte heller riktigt släppa hos "Lajnus" och vi har nu en inneboende i vårat sovrum..  Tankarna far omkring i huvet på honom när han skall sova och han kommer inte riktigt till ro.. Vi pratar och kramas med honom för att han skall känna att det är ok att vara ledsen.. Men det vill inte riktigt släppa. 

Nu ska jag leka ömklig och gny av smärta så kanske jag kan få lite massage av Fru B..

\ M

0 kommentarer: to “ Smärtan kommer på lördag so far...