Som glas..

tisdag 24 mars 2009 0 kommentarer

är ett förtroende..  Det går bara sönder en gång.. Och att reparera skadan är näst intill omöjligt.. 

Trodde i min enfald att det bara var i USA som hotellpersonal rotade i grejer, men till min stora ilska och förvåning så visade det sig att samma sak händer i Sverige.. Jag är i Stockholm för att delta på Virtualiseringsforum på Kistamässan och efter en lång dag med seminarier så kommer jag hem till mitt hotellrum på RICA Hotell Hötorget..  När jag efter en stund kliver in på toaletten så möter mig denna synen..

DSC00400  

Min necessär öppnad och en blöt jävla dammtrasa i den…      JAG SÄGER BARA FYYYYYY FAAAAAAN

Med necessären i ett stadigt grepp åker MatsRonny ner till receptionen och mellan sammanbitna tänder förklarar läget för de två vättskrämda och skamsna tjejerna som jobbar där..   Jag skällde inte på dem utan bara gav dem mitt kort och en uppmaning om att ansvarig chef snarast bör kontakta mig för en officiell ursäkt.. Jag kommer att säga denne ansvarige ett och annat och det lämpar sig förmodligen inte på denna sidan…  Det som annars kommer att ske är att jag skickar bilderna till de större dagstidningarna och media..

Om ni funderar så har jag kastat tandborste, tandkräm och allt annat som man kan tänkas göra äckliga saker med.. För jag vill inte ha det i min mun iaf eller under armar och i ansikte..

\\ MatsRonny aka “The Punisher”

0 kommentarer: to “ Som glas.. so far...