Inte bara jag

lördag 14 mars 2009 2 kommentarer

lessnar ur på hur illa service man får på olika butiker när man shoppar i Sverige..

“DrBerg” fick en mindre hjärnblödning idag på Intersport.. då stod han inte ens i kön utan bara väntade på mig.. Vi var 8st som stod i kö och den enda kassan var helt soptom.. Efter att ha vankat av och an och högt proklamerat att han inte förstod hur illa det var i Sverige och att alla var idioter..  Så fick han nog..  

Gick ut genom dörrarna för att vänta utanför medans jag lugnt stod kvar i kön..  I samma veva som han kommer ut så ställer han sig bredvid dörrarna och blir påkörd av en herre på cykel som skall parkera där min bror står..

Jag vet inte hur det gick med cykeln men jag tror gubben kommer att repa sig innan sommaren..

Det är inte bara jag som har humör i vår familj…

\ M

2 kommentarer: to “ Inte bara jag so far...