Kärleksfullt

tisdag 3 mars 2009 1 kommentarer

tror jag det var när fru B igår kallade mig för mr Fluff.. Jag frågande vart hon fått det ifrån då jag har en kollega (Bozonos) som kallar mig för Barbafluff.. I Bozonos fall så är det mest för att hecklas och inte det minsta kärleksfullt, och dessutom är det andra icke nogräknade personer som tagit fasta på just fluff..   jag gillar inte fluff...  Det är lite luddigt..

Jag tror att det beror på att jag skrämmer dem lite och att de behöver avdramatisera det hela med just lite fluff..  I fru B´s fall så hade det ingen koppling till Bozonos namn utan det var mer att jag höll på och böka runt lite med mina kuddar.. Eller så var det att hon ville använda mig som kudde..

I alla fall så är jag nöjd med träningen och jag känner att det ger resultat..  Och skratta bäst som skrattar sist åt fluff..

För om ytterligare 4 måndader med samma träning så är jag barbastark..

\ M

1 kommentarer: to “ Kärleksfullt so far...

  • Anonym 4 mars 2009 kl. 09:35
     

    Jag använder "fluff" för att det passar så bra på dig, du är precis så go' som en fluff ska vara. / Mini