Det skulle kunna vara jag

onsdag 11 mars 2009 3 kommentarer

som skrivit reklamen..  Fick denna från “Majsan” med kommentaren att det skulle nog passa en “kvinnohatare” som jag..  Vet inte riktigt vart hon fått det ifrån..

opelreklam3rz

\ M

3 kommentarer: to “ Det skulle kunna vara jag so far...

  • Anonym 11 mars 2009 kl. 12:52
     

    Jag är, enligt uppgift, kvinnohatare jag också.
    Jag visste det inte själv, men jag fick det förklarat för mig av en kvinna rätt nyligen. Det var lite bra att hon sa så, för då lärde jag mig något om mig själv. Här har jag gått hela livet och trott att jag älskar kvinnor, men så visar det sig att anledningen att jag vänder mig om efter vackra kvinnor på stan är för att jag hatar dem. Tänk så lite man vet om sig själv ibland.

  • Matte 11 mars 2009 kl. 13:32
     

    Precis.. Jag har samma symptom.. Kan vi söka hjälp för det Krille, eller är vi hopplösa fall?

  • Anonym 14 mars 2009 kl. 19:09
     

    Ja, Oplarna var bättre förr . . .