Hansken är kastad..

fredag 27 mars 2009 0 kommentarer

Min chef har nu inofficiellt påpekat att jag verkligen är FetMats och att han utmanar mig att göra nått åt saken..

Detta är det sista inlägget där jag kommer att vara nyanserad och glad samt jag kommer förmodligen få bo de närmsta 20 veckorna i garaget…  Inte för att det gör nån skillnad för fru B vill inte prata med mig ändå…

Så i morgon så tar vi nästa steg och lägger om kosthållningen oxå, så då borde all träningen ge effekt på hur torktumlaren påverkar mina kläder..  Jag tror att närmsta veckorna kommer vara ett rent h-vete och med den vetskapen så ska jag ta en rejäl bläcka i kväll, för att säga hej då till mitt liv som jag känner..

Ingen karl kan väl leva på 2365Kcal om dan..  Det är juh inte ens en bra frukost eller en fika med delicatobollar…

Men hansken är kastad och jag orkar just nu inte böja mig ner för att plocka upp den…

\ M

0 kommentarer: to “ Hansken är kastad.. so far...