Katchiiiing

söndag 1 februari 2009 0 kommentarer

lät det idag när jag var in på ATG butiken och löste in min travbong med 7 rätt..   Jag måste följa upp gårdagens inlägg och säga att jag nu är mer vänligt inställd till "havremoppar" men bara om man tjänar pengar på dem..

Detta gör att jag nästan kan betala fru B´s självrisk för hennes krockade bil..  Ja i sann kvinnoanda så backade hon rätt in i en annan kvinna på ICA Maxiparkeringen..   Jag kan se synen framför mig när de sitter och tittar åt fel håll båda två..    Kabooommm

Det är nästan värt pengarna för att få hälla mer vatten på min giraff om att kvinnor inte skall framföra motorfordon..  Ja "Majsan" ja vet, och det är helt fel det du säger om att jag är en kvinnohatare..  Det är jag inte alls det, utan jag är bara fast i min övertygelse om att vissa skall inte köra...   ever!

Men det kan vara så att fru B får betala självrisken själv för jag har en P-bot som jag fick utanför Måbättre..  Surt men mest klantigt, den hade kunnat undvikas..  Men jag ser det som att jag klarat mig länge så denna var betalning för alla andra gånger jag inte betalat..  Så det går nog på ett ut..

Pengarna skall gå till nya högtalare i vardagsrummet om jag får bestämma..  Och det får jag inte, så det mest sannolika är att de används till att renovera ett badrum..  

Fru´B´s kommentar var just...  Katchiiiing!   

\ M

0 kommentarer: to “ Katchiiiing so far...