Mörkrets makter

onsdag 18 februari 2009 0 kommentarer

härskar på Hosjöstrand 137 och det verkar som om de kommer att vinna hela slaget..  Det svingas svärd och flyter blod i rummet bredvid.. Jag hör bara den tunga andhämtningen och hör korta kommandon ropas mellan ärrade stridsbröder..

Ja nu är det bröderna Berg som bestämt sig för att ändra historien om Sagan om Ringen på PS3 och låta de onda få segern.. Jag vet att jag i alla fall kommer att vinna det stora slaget sen när de skall i säng och är mörkrädda som få..  Då kommer jag visa vad mörkrets härskare tycker om två små ynkliga gnyende svartalfer..   

Mooaaahhhaaaahhaaa

Fru B är oxå inne på nått konstigt ockult spår, för vid matbordet höll hon upp en tidning och kvittrade förtjust över en bild med en liten söt tjej på.. Hon utbrast – visst är hon söt.. varvid jag konstaterade – ja hon är nästan docksöt..

Här spårade då fru B ur och sa -tänk om man kunde göra en docka av dig… 

Hmm..  Undrar om hon ska sticka nålar i mig.. Eller skrämma skator med mig..  Eller bara leka med mig..

skanna0001 

Jag vet vad jag vill..  Men jag är juh bara en docka i hennes mörka fantasi..

\ M

0 kommentarer: to “ Mörkrets makter so far...