Saker man inte bör göra i en biltvätt

lördag 21 februari 2009 0 kommentarer

Lördagsfrukost och familjen lägger upp planer för vad dagen skall innehålla..  Grabbarna planerar som vanligt att tillbringa sin tid på isbanan och spela hockey, medans pappa tycker att de borde städa sina soptippar till rum.. gissa vem som vinner..

Fru B säger att hon har några ärenden på stan som hon vill göra och att hon planerar att tvätta sin bil.. Jag säger att det är ok och jag kan åka med ner på stan bara det inte blir för många “vänta, bära, betala “ besök, utan att vi får göra nå vettigt oxå..  Dessutom så tillägger jag att om det bara är jag och fru B som åker ner så kan vi ju mysa lite i bilen när vi sitter i biltvätten..

Då utbrister den normalt tystlåtne 15åringen..  - Men fy faaan i en biltvätt.. Vet ni om att det är kameror i biltvätten som visas på skärmar i butiken..  

Jag bara dör av skratt, för i mitt sinne så var det möjligen att det bara var jag och fru B som satt tillsammans och kunde prata ifred.. Men jag kan se bilderna som den panikslagne 15åringen fick i sin hormonstinna hjärna vid ordet mysa..  Å de skall man nog inte göra eller visa på skärmar i en biltvätt..

\ M