På distans

söndag 15 februari 2009 1 kommentarer

kan man jobba eller plugga.. 

Och igår när jag var övergiven av fru B så hade jag fest på distans med två skånska Amazoner som flyttat  till Vansbro för att "schejpa" upp i skoterträsket..  Jag kan säga att mitt huvud kände av festen i morse och tydligen så hördes jag på lång distans, för fru B har spelat in mig när jag körde flismaskin i vårat sovrum.. 

Jag tror hon har laddat ner ljudet för det där kan inte vara jag.. Fast med den betongkepan som satt på i morse så är jag inte förvånad om jag har levt om lite.. Tur att det är en bit till Vansbro så Amazonerna slapp höra vad de ställt till med.. Och jag tror att det var nära att "MatsRonny" dök upp under sluttampen på partyt.. Misstänker att det nog var han som körde vedkap bara för att djävlas med fru B..

Han är en idiot...

\ M

1 kommentarer: to “ På distans so far...