Seriös

tisdag 10 februari 2009 0 kommentarer

har jag nu varit med min träning i tre veckor.. Så pass seriös att jag har ont i hela kroppen och det finns vissa ställningar när jag ligger i min favoritmöbel soffan som är direkt smärtsamma..

Detta gör att jag seriöst överväger en vilovecka från styrketräning nästa vecka..  Bara för att låta det onda dämpa sig lite och för att inte slita sönder något totalt.. Jag vet att jag kommer få gliringar och glåpord över mig, men det kan jag ta...

Seriös fest är det när man krökar till så pass att man är tvungen att hämta eller spärra kort efter krogbesöket.. Å när man har en "fylle ångest" som sträcker sig till ons-tor veckan därpå, på grund av hångel med okända eller sms till vänner vid 04.00..  Brukar vara då man lovar "Aldrig mer"..   Men seriöst, hur länge kommer man ihåg det löftet..   Jag nämner inga namn, men det var inte jag och det är jag glad för..

"Hatrick" gjorde jag igår för första gången till fru B´s stora nöje, och seriöst var det med ljudeffekt som lät ungefär Ööaaaaaahhhhhh...

Skönt för henne menar jag..

Jag väckte mig själv tre gånger precis när jag somnat med det ljudet och sista gången så bröt hon ihop av skratt..  Seriöst hur kul kan det vara?

\ M

0 kommentarer: to “ Seriös so far...