The Damn Sucker

söndag 22 februari 2009 0 kommentarer

drog sin sista suck igår och det innebar att man fick göra en kul investering på dryga två loppor idag..

Å dessutom så lyckades personalen eller i alla fall frånvaron på personal locka fram den oerhört shoppingglade och trevlige MatsRonny..   Detta är ett klipp jag kört förut men det är så oerhört bra beskrivning på hur jag reagerar när tjejen i kassan säger att jag måste tala med en av utesäljarna och få en kod innan hon kan slå in artikeln..  Va fan är de på parkeringen? för de är då inte i butiken och de är inte intresserade att hjälpa mig slösa mina surt förvärvade slantar i alla fall..

Efter ett lättare utbrott så är jag nu dryga 2 loppor fattigare och en ny damnsucker rikare..  Det ända positiva var att jag köpte en som jag tror kommer att passa vår familj perfekt.. 

  1. Den är liten så att grabbarna orkar lyfta den uppför trappen och sköta sina städområden.
  2. Den är blå  (Viktigt för kvinnor att det är rätt färg)
  3. Den är tyst (Bra så fru B kan köra den under mina soffrodelpass utan att jag störs i koncentrationen)

Jag valde den helt utifrån denna bilden..  Den säger allt och den borgar för att jag kan helhjärtat gå in för rodelpassen medans fru B sköter sina plikter..

4

\ MR

0 kommentarer: to “ The Damn Sucker so far...