Jag har

måndag 2 februari 2009 0 kommentarer

aldrig skrattat så mycket på ett gym som jag gjorde idag.. 

Jag, "skäggis" och "BrottarTommy" körde ett bra styrkepass och som vanligt så ven gliringarna genom luften..  "BT" tycker att om man klarar av för många repetitioner så räknas det som uppvärmning och man tar inte ut sig tillräckligt, med påföljd att man helt enkelt får köra ett helt "set" till för att ta ut sig..

Av erfarenhet så vet jag att "skäggis" är släkting med ett kylskåp och strech är inte riktigt hans mellodi..  Men jag fick uppleva nått som bara kan beskrivas som skrämmande humor..  "BrottarTommy" är ett kassaskåp och sättet som han bröt sig in i en av brötsmaskiner på kan bara upplevas och inte beskrivas..  Jag blev helt stum, och när han sen visade hur illa det var genom att uppgivet försöka klia sig på ryggen..  Ja då brast det för Matte!

På väg hem i bilen så kom jag på vem han liknar och jag skrattade lika mycket då som när han ålade in i axelpressen..  Men är man smidig som en lyktstolpe och byggd som "Svampbob Fyrkant" så är det inte så mycket att göra.. 

Men jag kommer att rekommendera Yoga och inte tunga bänkpressövningar för "SvampBob" hädanefter..

  images

\ M

0 kommentarer: to “ Jag har so far...