Tråkigt

onsdag 10 december 2008 0 kommentarer

Är det värt 1200 spänn att slippa vinterkräksjukan.. Jepp varje dag i veckan och två gånger på en lucia..  N´uff said!

Tanken var att jag skulle åka ner och hälsa på min bästa kompis i Helsingborg, men nu drabbades hans sambo av vinterkräksjukan och då är det inte riktigt läge att åka dit. Masse började be om ursäkt att det blev på detta sättet, men jag sa att han har inget att be om ursäkt för. Om det är nått som händer som man inte rår över så vet jag inte vad man ska be om ursäkt för..  

Det är tråkigt att Sj inte riktigt förstått vad kundvård och miljötänk innebär.. Jag kan erkänna att jag var dum och snål som inte valde en avbokningsbar biljett, men den hade kostat mig ytterligare 600-700 :- och för detta hade jag kört min bil hela vägen ner till Hbg och en bit tillbaka..  Dessutom så står det att man kan få tillbaka pengar om man kan hävda sjukdom...  Men tydligen bara om det är en själv som ska resa eller en i närmaste familjen som är sjuk.. Fick i alla fall tillbaka 300:- för att skicka biljetterna åter..

Det som stör mig är inte de 1200:- som SJ girigt tog, utan att jag inte fick träffa Masse och Calle denna helgen... 

Det är tråkigt!

\ M

0 kommentarer: to “ Tråkigt so far...