Inte för att jag måste, utan för att jag vill..

måndag 15 december 2008 0 kommentarer

Sängen gäller..  Inte för att jag måste, utan för att jag vill..

Börjar känna mig rätt sliten både på grund av jobb men även på grund av all träning..  Tyvärr så blir det lite oregelbundet då man har två barn som behöver en och det krävs att man skjutsar..  Men även där så är det inte för att jag måste, utan för att jag vill.. 

Ytterligare ett träningspass avklarat idag, och nu börjar det vara dax att sakta gå över till mer konditionsinriktad träning..  Jag försöker övertala mig själv att använda mina stavar jag fick av Fru B.. Men det är så förbaskat mycket "pensionär" varning på dem så jag vet inte om jag klarar det.. Och jag har inte riktigt kommit till att övervinna att det är ett måste, till att jag vill..

Målet är att må så pass bra så att det planerade Göteborgsvarvet inte slutar som förra gången, med att jag fick gå de sista 11 km till mål.. I mål tog jag mig inte för att jag måste, utan för att jag ville..

Nu ska jag försöka övertala Fru B att masera min ömma kropp..

Inte för att hon måste, utan för att jag vill...

\ M