Humor

onsdag 17 december 2008 1 kommentarer

Idag fick jag veta att jag tydligen varit gift tidigare oxå..  Min 2:a fru ringer och presenterar sig som - Hej detta är din exfru!!!   Jag skrattade gott åt detta..   Skulle ha fällt kommentaren att jag inte kommer ihåg att vi tagit ut skillsmässa.. 

Tidigare i veckan så ringer hon på min telefon då hennes man som sitter bredvid mig i bilen inte hör att hon ringer.. Kan säga att han gav en konstig blick när jag sa att det var hans fru som ringde på min telefon..  men det var lite humor faktiskt..

----------------------------------------------------------------------------------

Vi dukar för fyra, men lagar mat för sex personer..   "Kaninen" la för sig en värma upp portion...

DSC_0499 

Lägg märke till min portion..   Sen fyllde han på lika mycket en gång till..  Aktieägarna på ICA skrattar hela vägen till banken..

----------------------------------------------------------------------------------

Våran Julklapp i form av en bok från General Direktören skapade ett gott skratt i dag, då både jag och min rumskompis "LingLing" trodde att det var den andre som beställt nått och skickat det till varandras hemadress.. "LingLing" till och med svor över mig till sin fru att jag skulle få betala för beställningen..  Vi skratta så högt så att folk började stänga dörrar för att slippa höra hur kul vi hade..

----------------------------------------------------------------------------------

Jag bjuder på denna tidiga julklapp i form av en bild då fru B har förevigat mina ofantligt fula, men ofantligt sköna mysbrallor...  Tror inte att detta kvalificerar att kallas för en modeblogg..

 DSC_0505

Ni får skratta hur mycket ni vill... Det är bra och förlänger erat liv..

\ M

1 kommentarer: to “ Humor so far...