Kraftmätning

söndag 7 december 2008 0 kommentarer

Har köpt julklappen till familjen och nu är det en konstant kraftmätning om vem som skall hålla i kontrollen och inte... Grabbarna fick välja om de skulle byta ut sitt gamla PS2 mot ett nytt PS3 mot att det inte blev några andra julklappar.. Så blev det!

Fru B gjorde ett halvtappert försök att övertala oss om att det skulle vara ett Wii som skulle köpas.. Men efter en demokratisk omröstning vid frukostbordet och förlustsiffrorna 3-1 så gav hon upp..

Har nu försökt att stå upp mot mina barn i diverse olika spel och precis nu så har jag fått tokpisk i NHL09 av "duracellkaninen"..  Man kan lugnt säga att det bara var ett lag på banan..  Så jag har bestämt att det inte blir någe mer spel förän på Julafton, det är ju trots allt en julklapp..  Och dessutom så har jag då två veckor på mig att träna så man kan bjuda dem lite motstånd iaf..

\ M Gamer

0 kommentarer: to “ Kraftmätning so far...