Man är inte riktigt riktig...

onsdag 23 juli 2008 1 kommentarer

Tja då hade man tagit steget igen då.. Har många vänner som skriver blogg och är rätt duktiga på det dessutom.. Fan jag hade juh en tvåa i svenska, va tänkte jag på eller med eller inte alls... Jag får citera Gösta Gebauer " Jag hade nog bara otur när jag tänkte".. för det finns en del saker som kanske vill komma ut, eller blir klara bara de kommer ut.. om de kommer ut vill säga!

Just för tillfället så för vi krig mot ett hårdfört gäng som vandaliserar och skitar ner på våran badplats. Har tänkt att ta ett snack med dem under morgondagen, då jag i morse var ner för andra dagen i rad och städade upp efter deras festande på våran badplats. Jag hoppas att de tar sitt sunda förnuft till fånga och inser att det finns ett antal barnfamiljer som vill nyttja stranden till vad den är avseddd till och inte behöva rätta sig efter dessa ligister och deras skitfasoner.

För om det skulle visa sig att det ser likadant ut i morgon så kommer jag att ta fram min elaka tvilling och fylle-alias "Mats-Ronny" beväpna mig med 440:n,och då kommer det att flyta blod i stridare strömmar ner på Hosjö-Beach än på "Utha Beach" under den allierade landstigningen på dagen D 1944..... Jag kommer till och med att ta på uniformen för att smälta in i omgivningen...

Ja jag lär väl berätta att dessa ligister är ett gäng på ca 20-25 st hardcore.... kanadagäss!! Å snacka om att de kan förstöra en hel badplats.. Så jag säger bara.. Make my day

OberSturmbands Fürer M

1 kommentarer: to “ Man är inte riktigt riktig... so far...